نظام مند

ساخت وبلاگ
شاید با خودتان درگیر هستید که تابستان رو به اتمام است و هنوز برنامه ریزی جدی برای سفر نکرده اید و همانطور که می دانید فصل ، فصل گردشگری است و همه در تکاپو این هستند که در این روزهای گرم و سوزان به دنبال مقصدی خوش آب و هوا و خنک بروند ولی در عین حال هزینه آن سرسام آور و نجومی برایشان نباشد بله شما امکان این را دارید که هم یک سفر با تجربیات بی نظیر و رنگارنگ را داشته باشید و هم اینکه همراه با تورهای ارزان قیمت و مناسب را در یک پلن متفاوت تجربه کنید ! بله درست است خیالتان را راحت کنیم شما بعد از راهنمایی های ما قطعا درگیری های ذهنیتان برطرف خواهد شد و اینکه با ما در این مطلب همراه باشید تا شما علاقه مندان و عاشقان سفر را با اطلاعاتی اساسی و مفید در زمیه انتخاب بهترین تورهای مسافرتی آشنا سازیم .
 

 
بنابر اعلام آژانس مسافرتی سلام پرواز سفر با تور استانبول و تور آنتالیا یکی از مقاصد نزدیک و پرطرفدار به کشورمان ایران است که طبق قوانین بین ‌المللی شما عزیزان این امکان را دارید که بدون ویزا آن را در این تابستان تجربه کنید و قطعا راحت ترین و بهترین انتخاب برای سفر شما بشمار می رود و طبق آماری که گرفته شده است سالانه بسیاری از گردشگران ایرانی این دو شهر توریستی ترکیه را جزو اولین‌ انتخاب های خود قرار می دهند .

حالا که شما گردشگران تصمیم گرفته ‌اید مسافر تور لحظه آخری مسافرتی سلام پرواز باشید ، شما را راهنمایی می ‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرید ، در این مطلب می خواهیم در خصوص تورهای لحظه آخری که برای شما بسیار مقرون به صرفه درمی آید برایتان توضیح دهیم . تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در حداقل فاصله زمانی تا شروع تور قرار بگیرد ، این فاصله زمانی اصولا بین 2 تا 3 روز قبل از به اتمام رسیدن تاریخ ثبت نام تور و اجرای این تورها می باشد پس باید چمدان هایتان آماده باشد و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت تور، آژانس های مسافرتی این تورها را با قیمتی کمتر حدودا چیزی بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی که دارند به مسافران ارائه می دهد و شما اگر قصد استفاده از این تورها را دارید در خصوص اطلاع رسانی از وجود این نوع تور حتما پیج اینستاگرام سلام پرواز را دنبال کنید .

نکته بعدی که بسیار هم مهم است تورهای لحظه آخری کشورهای خارجی ، اکثرا برای کشور یا شهرهایی است که برای ورود شما گردشگران ایرانی به خاک آن کشور ویزا یا روادید نمی خواهند و همچنین کشورهایی که نیاز به ویزا ندارند عبارتند از : ترکیه ، مالزی ، سریلانکا ، بلاروس ، گرجستان و صربستان و ... که پرطرفدارترین آنها تور لحظه آخری استانبول و تور لحظه آخری آنتالیا می باشد و در ادامه آژانس های مسافرتی معمولا دو روز قبل از تاریخ برگزاری تور اقدام به فروش تورهای چارتر خود که هنوز باقی مانده است می کنند و اطلاع رسانی آنها از طریق دنبال کردن سایت و اخبار این مجموعه هاست و شما با قیمت های باور نکردنی می توانید خریداری نمایید چرا که اگر این تورها تکمیل نشوند ، آژانس ها متحمل ضرر می شوند .
 

 
در ادامه برای دنبال کردن اخبار و اطلاعیه های مهم در این خصوص می توانید به سایت خود آژانس و یا سایت های مرجع مانند لست سکند مراجعه کنید و همچنین می توانید لیستی از به روز ترین تورهای لحظه آخری آژانس های مسافرتی با ایرلاین های مختلف ، همینطور تعداد شب متفاوت را مشاهده کنید و توجه داشته باشید که نرخ کلیه ی تور ها به صورت روزانه بررسی می گردد و شما برای اطلاعات بیشتر با مشاوران با تجربه این آژانس تماس بگیرید .

استانبول مقصد پرطرفدار برای ایرانیان

استانبول شهر قصرهای طلایی ، بازارهای سنتی ، کلیساها و مساجد زیبا و اینکه تنها شهری است که توانسته قاره اروپا را به قاره آسیا به زیبایی پیوند بزند و از همین رو شما با سفر به این شهر شاهد دو نوع فرهنگ سنتی و مدرن در میان مردم هستید و در واقع می توان گفت تور لحظه آخری استانبول جز آن دسته از تجربیاتی است که به واسطه تاریخ غنی و فرهنگ متفاوت خود می توان بیشترین و زیباترین مناظر جذاب و مبهوت کننده ، جاذبه های گردشگری با شکوه و خیره کننده ، غذاهای متنوع و مراکز خرید هیجان انگیز را در اختیار شما علاقه مندان گردشگران خود قرار دهد و همچنین نا گفته نماند که شما با سفر با تور استانبول سلام پرواز به این شهر متفاوت می توانید هم از بافت های سنتی و کهن مختص قاره آسیا و هم از معماری مدرن با برج ها و آسمان خراش های جذاب و با شکوه این سرزمین آشنا شوید و هم اینکه تقابل فرهنگ های شرقی و اروپایی را در شهری نزدیک به فرهنگ خودمان ایران لمس کنید .

حتما به قسمت آسیایی این شهر بروید که در آن جاذبه های گردشگری زیبایی وجود دارد و در سفر با تورهای لحظه آخری حتما از جاذبه هایی نظیر : تماشاخانه های هنری معاصر، موزائیک های زیبای کلیسای بیزانتین ، بازار قدیمی استانبول با فرش های ترک یا کاشی های فوق العاده زیبای مسجد آبی و ... دیدن نمایید و این منطقه از شهر به معنای واقعی جایی است که فرهنگ غرب و شرق بهم پیوند می دهد .

بدانید که آب و هوای این شهر توریستی نیز همچون دیگر پایتخت های اروپایی ، در ماه های تیر تا شهریور گرم و شرجی تر است و مردم این شهر بیشتر به استراحتگاه های سواحل مدیترانه می روند و آفتاب م یگیرند و مزیت سفر به استانبول در این ماه ها این است که جمعیت کمتری در شهر و وسایل حمل و نقل عمومی خلوت تر بوده و درگیر شلوغی نیستید و در گرمای تابستان می توانید در رستوران های روبه روی تنگه بسفور، غذای دریایی سفارش دهید یا در باغ ها و باغچه های خنک شهر، قلیان دود کنید و تجربه هایی متفاوت داشته باشید .

فقط کافی است که گذرنامه تان اعتبار داشته باشد و تصمیم بگیرد چون کارشناسان مجرب و با تجربه سلام پرواز آماده خدمتگذاری و اطلاع رسانی مفید به شما علاقه مندان و مسافران می باشند .
 

 
سفر به آنتالیا سفر به نگین مدیترانه

تور لحظه آخری آنتالیا برای اغلب گردشگران ایرانی جزو بهترین و ایده آل ترین انتخاب برای تفریح و ریلکس کردن تعطیلات تابستانه محسوب می شود و یکی از دلایل انتخاب آن در میان عموم مردم می تواند برخورداری از آب و هوای مدیترانه ای بسیار مطلوب و شور و هیجانی وصف نشدنی در این منطقه هست باشد و اینکه آنتالیا درست در غرب منطقه مدیترانه و در غرب کشور ترکیه جای خوش کرده و دارای آب و هوای مدیترانه ای مطلوبی می باشد نا گفته نماند که برخورداری از این آب و هوا موجب شده تا این شهر در فصل تابستان گرم و خشک و در زمستان معتدل و بارانی باشد چرا که وجود ساحل و امواج گرم دریا مانع از سرمای شدید در این شهر توریستی شود و در ادامه بیشترین تعداد توریست ها در فصول بهار و تابستان آنتالیا را انتخاب می کنند تا بتوانند از تفریحات ساحلی کلی هیجان را به خود هدیه دهند .

اگر با تور آنتالیا سلام پرواز به این شهر رفتید مهم است اطلاع داشته باشید که این شهر به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه شناخته می شود و جاذبه‌ های رفاهی و تفریحی فراوانی در خود دارد و در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه ‌ها خودنمایی می ‌کند و همچنین در این شهر و در بخش قدیمی و تماشایی آن مثل : منطقه کاله ایچی قرار دارد که کلی گردشگر عاشقش هستند و بافت خاص این منطقه که شامل خیابان های کم عرض و پیچ در پیچ بوده به همراه خانه ‌های قدیمی و رنگارنگ که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده اند ، بسیار جلب توجه می‌ کند که از دستش ندهید .
 
در ضمن برای اقامت در آنتالیا توجه داشته باشید که سلام پرواز جز تور لحظه آخری آنتالیا ، مجری و برگزار کننده تخصصی تورهای لحظه آخری استانبول ، استانبول + آنتالیا ، آنکارا ، کوش آداسی ، مارماریس ، بدروم که جزو شهرهای توریستی ترکیه هستند نیز می باشد و اینکه تمامی هتل های آنتالیا را با بهترین خدمات به مسافرین خود ارائه می دهد و همچنین اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از هتل های ترکیه داشته باشید به سایت سلام پرواز مراجعه کنید .

در سفر به این شهر بدانید که دارای فرودگاهی فعال است که در تمام طول سال با پروازهای بین المللی و داخلی خود جزو پرتردد ترین فرودگاههای آسیا شناخته می شود و در عین حال پیچیدگی و بهره وری فرودگاه محلی باعث شهرت و کسب جوایز متعددی برای آن شده است و اینکه جابجایی صدها مسافر خطوط هوایی داخلی و بین المللی در هر هفته در تور آنتالیا ارزان باعث می شود تا مسافرین آنتالیا دسترسی آسانی به سایر نقاط کشور و جهان ، به خصوص اروپا را داشته باشند و اگر شما سفر به آنتالیا را در فصل تابستان با تورهای لحظه آخری انتخاب کردید مطلع باشید که در طول تابستان ، ترمینال بین المللی آن کاملا شلوغ است و هزاران نفر از ملیت های مختلف که شما نیز ایرانیان را بیشتر می بینید برای تعطیلات وارد آنتالیا میشوند و حتی در زمستان هم درست در حالی که فرودگاه های بزرگ دیگر مانند بدروم و دالامون عملا متوقف هستند ، فرودگاه بین المللی آنتالیا همچنان فعال و پر از گردشگر دیده می شود .

اگر در آنتالیا به دنبال خرید رفتید چون صرفه جویی چشمگیری در انتخاب تور لحظه آخری آنتالیا داشتید این امکان را دارید بیشتر از قبل به دنبال خرید و تفریح باشید و منظور از خرید ساده مواد غذایی هفتگی تا لوازم تزئینی منزلتان و یا به روز کردن کمد لباس ها و ... همگی را در آنتالیا دارد چراکه بهترین امکانات خرید در کل ترکیه را داراست و همچنین سوپر مارکت های بزرگ در تمام محله های کوچک وجود دارند و مرکز اصلی شهر دارای مراکز خرید چند منظوره که حرفی برای گفتن به گردشگران داشته و از جمله ترا سیتی ، دیپو اوتلت و مرکز خرید میگروس بزرگ که شما عزیزان می توانند هر آنچه که نیاز دارید را از این فروشگاه های مارک دار تهیه نمایید و در این مجموعه ها سینما ، فوت کورت ها با امکانات مهد کودک نیز به وفور دیده می شود .

در آخر آژانس سلام پرواز در در تمام فصول سال مجری و برگزار کننده تورهای لحظه آخری استانبول و آنتالیا می باشد  و شما علاقه مندان به این نوع تورها می‌ توانید با مراجعه به سایت و عضویت در خبرنامه پیامکی یا شبکه‌ های اجتماعی در تلگرام و اینستاگرام از اخبار و تمامی رویدادها آگاه شوید .
 

منبع:  http://tadbirvaomid.ir/fa/news/223532/%D8%B3%D9%81%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B9%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D8%AD%D8%B8%D9%87-%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C

نظام مند...
ما را در سایت نظام مند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی nezammand بازدید : 164 تاريخ : 23 دی 1398 ساعت: 19:13

جزیره کیش مهم‌ترین جزیره‌ی تجاری و گردشگری ایران با داشتن سواحل نقره‌ای و زیبا، آب‌های نیلگون، پارک‌ها و اسکله‌های دیدنی یکی از جاهای دیدنی ایران محسوب می‌شود. زیبایی‌ها و جاهای دیدنی کیش باعث شده‌اند که این جزیره لقب مروارید خلیج فارس را به خود اختصاص دهد. در این مقاله که به‌نوعی راهنمای سفر به کیش محسوب می‌شود، جاهای دیدنی تور کیش را به شما معرفی خواهیم کرد.

حتما بخوانید:

  • جاهای دیدنی قشم؛ ۱۰ جاذبه دیدنی سرزمین عجایب
  • جاهای دیدنی تبریز؛ ۱۳ جاذبه دیدنی پایتخت گردشگری اسلامی
  • جاهای دیدنی شیراز؛ ۱۹ جاذبه دیدنی شهر شعر و ادب

۱. تفریحات آبی

 

اگر به تفریحات آبی علاقه‌مندید، در کیش می‌توانید به گزینه‌های متنوعی، از آب‌چترسواری (پاراسیلینگ) و غواصی گرفته تا موج‌سواری و جت‌اسکی، دسترسی داشته باشید. خدمات مربوط به این فعالیت‌ها توسط جوانان مهمان‌نواز بومی به گردشگران ارائه می‌شوند.

اما اگر علاقه‌ای به این قبیل هیجانات ندارید، حداقل لذت قایق‌سواری با قایق‌های کف‌شیشه‌ای و تماشای دنیای رنگی زیر آب را از خودتان دریغ نکنید!

۲. مسیر دوچرخه سواری

 

مسیر دوچرخه سواری کیش یکی از طولانی‌ترین و خوش‌منظره‌ترین مسیرهای دوچرخه‌سواری کشورمان است. در سرتاسر این مسیر ۷۵ کیلومتری، هیچ ماشینی جلوی راه‌تان نخواهد بود و می‌توانید با خیال راحت هرجا که دل‌تان خواست ترمز کنید و از آب‌های نیلگون خلیج‌فارس عکس‌های هنری بگیرید. نیازی هم نیست که حتما خودتان دوچرخه داشته باشید! به‌راحتی می‌توانید از ایستگاه‌های مخصوصی که در نقاط مختلف جزیره تعبیه شده‌اند، دوچرخه کرایه کنید. سه‌چرخه، دوچرخه‌ی دونفره و اسکوتر نیز برای کرایه وجود دارند که می‌توانید ساعتی یا روزانه کرایه‌شان کنید.

۳. کشتی یونانی یکی از زیباترین جاهای دیدنی کیش

 

در سال ۱۳۴۵ کشتی «خولا اِف» در سواحل جنوب‌غربی کیش به‌گِل نشست. این کشتی در بریتانیا ساخته شده بود و در طول عمرش مالکان مختلفی داشت، اما آخرین مالک آن یک یونانی بود. تلاش‌های بسیاری برای نجات کشتی انجام شد که البته هیچ‌کدام‌شان به‌نتیجه نرسیدند و کشتی در نهایت همان‌جا رها شد. این کشتی عظیم‌الجثه به‌ویژه هنگام غروب منظره‌ی عکاس‌پسندانه‌ای دارد و یکی از جاهای دیدنی کیش به‌حساب می‌آید و گردشگران زیادی برای دیدنش به این نقطه از جزیره می‌آیند.

۴. ساحل مرجان

 

ساحل مرجان یکی از جاهای دیدنی کیش، در سمت شرقی جزیره‌ کیش واقع است و به‌خاطر وجود مرجان‌های فوق‌العاده زیبا به این نام معروف شده است. در نوار ساحلی، آلاچیق‌ها و درختان نخل را می‌بینید که در پس‌زمینه‌ی منظره‌ای چشم‌انداز ردیف شده‌اند. تماشای غروب آفتاب از اینجا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است! این ساحل به کلوب‌های ورزش‌های آبی نیز مجهز است و از قبل می‌توانید برای فعالیت‌های موردعلاقه‌تان جا رزرو کنید.

منبع

نظام مند...
ما را در سایت نظام مند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی nezammand بازدید : 152 تاريخ : 18 دی 1398 ساعت: 23:6